Există câteva mall-uri în Capitală, unde oamenii pot primi produse gratuite, doar dacă au descărcată o aplicație pe telefonul mobil. Firmele au apelat la această strategie de marketing, pentru a înlocui promoterițele. Este o variantă mult mai simplă și accesibilă, care a fost deja implementată în marile magazine din București. Iată unde le poți găsi! Se obțin foarte simplu.
Românii pasionați de cumpărături se pot alege cu produse gratuite din unele mall-uri din București. Sunt anumite firme care au gândit această strategie de marketing, pentru a înlocui promoterițele. Este o variantă mult mai simplă și accesibilă pentru companii, implementată deja în unele magazine din Capitală. Dacă ai o aplicație descărcată pe telefonul mobil, atunci te poți alege cu anumite produse gratis.
Este vorba despre aplicația Sampia, prin care doritorii pot primi mostre gratuite de la aparatele amplasate în mall-urile Park Lake, Mega Mall, Sun Plaza. Astfel de aparate au fost amplasate și-n centrele comerciale Auchan Titan, Vulcan Value Center, Carrefour Lujerului (fost Cora).
CITEȘTE ȘI: GIGANTUL ADORAT DE ROMÂNI VA DESCHIDE UN NOU MAGAZIN LA NOI ÎN ŢARĂ. PREŢURI INCREDIBIL DE MICI
Au început să dispară promoterițele din mall-uri, odată cu aceste aparate care oferă mostre gratuite. Tinerele erau angajate și plătite la zi sau la oră, pentru a le oferi clienților diverse produse din anumite campanii. În general, se fac astfel de reclame la produsele alimentare. Era considerat un job part-time, pe care multe studente preferau să-l facă în timpul școlii. Sigur că, încă se găsesc promoterițe în multe centre comerciale din țară, însă se pare că tehnologia le-a cam luat fața.
Multe companii au ales variantele mai ieftine, odată cu digitalizarea. În loc să plătească oameni, care să stea în picioare ore bune prin mall, aceștia recurg la aparate, care au nevoie doar de o priză.
„Pentru că varianta clasică de sampling nu mai poate fi accesată deocamdată, dar în continuare ne dorim să oferim spre testare produsele Perutnina. Samplia este varianta perfectă. De ce? Pentru că asigură distribuirea de mostre fresh în condiții de maximă siguranță (lanțul de frig este asigurat și controlat) și în plus ne oferă date în timp real și profilul persoanelor care testează produsele noastre.
Mai mult decât atât, din raportul de market research primit la finalizarea campaniei, am putut extrage insight-urile relevante despre consumatorii noștri”, transmitea Monica Ivan, Marketing Manager Perutnina Romania, în 2021, pentru iQAds.